יום שלישי, 24 ביולי 2012

פינוי דירה פתרון.




הבעיה ופתרונה

אנשים צוברים במהלך חייהם הרבה ציוד שאין להם כל צורך בו כגון: ספרים שדפיהם כבר הצהיבו, בגדים שהם אינם לובשים שנים, קלטות, פטיפון ועוד מגוון רחב של חפצים שהם לא צריכים, אבל מסיבות שונות העדיפו לא לזרוק, כשהאנשים מחליטים לעבור דירה או לשפץ את הבית, הם יגלו שמצפה להם עבודת פינוי חפצים קשה ומסורבלת ושלא בהכרח יש להם את הזמן, הכלים או האנרגיה להתמודד איתה לבדם. אותה סיטואציה, יכולה לקרות גם לאנשים אשר ירשו דירה מהורים או קרובים שהלכו לעולמם, רק שלעבודת פינוי החפצים במקרה הזה, מתווסף עוד מימד שמקשה על ביצוע עבודת פינוי החפצים באופן עצמאי. יש לי פתרון אופטימאלי עבור כל אותם האנשים המעוניינים בשירות של פינוי דירה מסיבות כאלו ואחרות.


השירות


אני אגיע לדירה או לכל מקום אחר אותו אתם מעוניינים לפנות מחפצים. באמצעות הידע המקצועי והכלים הרבים שיש ברשותי אפנה את הזבל ואנקה את המקום, תוך התחשבות מלאה בבקשותיכם ובסביבת העבודה. כשאסיים את עבודתי, תקבלו תוצאה בדמותה של דירה, ריקה מחפצים, נקייה ומסודרת ומוכנה להתחלה החדשה אותה אתם מתכננים עבורה.


התמורה?


השירות שלנו לא עולה כסף. התמורה עבור שירות הפינוי היא כל אותם החפצים והפיצפקעס אשר פונו מהדירה. חלקם נתרמים למשפחות במצוקה, לעמותות שונות ולאנשים נזקקים וחלקם נמכרים בשווקים שונים וכך בעצם אני מתפרנס.




יש לכם שאלות? מעוניינים בהבהרות? רוצים לקבל ללא דיחוי את השירותים שלנו? 
צרו קשר בטלפון: מורן 0506689883

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה