יום חמישי, 23 באוגוסט 2012

דף הבית

ב"סד      
רוצים לפנות את דירתכם עם המפנה הטוב בארץ ובחינם??                                         googel
שלום לכולם  שמי אבי ואני עוסק בפינוי דירה, פינוי דירות, פינוי ירושות, פינוי עיזבונות,פיני ירושות ועיזבונות, קניית יד שנייה קניית תכולת דירה,פינוי תכולת דירה ,פינוי דירה לתרומה,פינוי ירושה ועיזבון, פינוי תכולת דירה, פינוי מחסן\מחסנים,פינוי משרד\משרדים,ויש לי הצעה הוגנת וישרה למנהלי עיזבונות יורשים ובעצם לכל מי שזקוק לפינוי תכולת דירה ,פינוי דירה,פינוי דירת עיזבון דירת ירושה ומחסן ולא אוהב לשלם כסף אני מפנה תכולות אלו בחינם ,{ללא תמורה } 
אני מפנה רק תכולות דירה מלאות בלבד ולא פריטים בודדים
מה כולל שרות פינוי דירה
א}מענה מהיר ומיידי
ב}פגישה ראשונית ולא מחייבת יצירת קשר ראשוני 
ג}הדרכה ראשונית והסברים ויעוץ מקצועי
ד}פינוי הדירה מכל חפצי הבית לפי הצרכים שלכם
ה}הובלת החפצים הישנים לאתרי פינוי אשפה מורשים
ו}יחס אישי הוגן ומסור מאד
ז}השארת הנכס נקי ומבהיק
וח}בעיקר הפינוי יהיה מקצועי לחלוטין ובחינם
ט}במקרה של רצונכם למכור את תכולת דירה סיכום על רכישה
בראייה החברתית והערכית שלי אני רואה ערך עליון לעשות טוב לאנשים לעשות מעשי צדקה רבים  לתרום חלק נכבד מהתכולה שאני מפנה לאנשים רבים ולכל דורש לאחר חשיבה רבה פיתחתי שיטה מורכבת שלמעשה לכם לא עולה אגורה שחוקה פינוי הדירה רבים יכולים להעיד עלי ראו בהמלצות הרבות וכן בסרטים הרבים  שנמצאים באתר כל  פינוי הדירה  פינוי תכולה  פינוי עיזבון פינוי ירושה שביצעתי נעשו ללא לקיחת תמורה כספית אלה רק תמורת החפצים הישנים שנמצאים בדירה וכשאתה בוחר בי בחרת בחיסכון כספי עצום כי פינוי דירה עולה כסף  ולפעמים גם כסף רב מאד
אבל לך כלקוח אני מאמין זה לא צריך להיות מעניין כי המטרה שלך לדעתי פינוי הדירה בכמה שפחות זמן, 
כאבי ראש, עלויות כספיות מיותרות, ריצות וכאן בשלב הזה יש לי הצעה הוגנת וישרה עבורך לי יש צורך בתכולת הדירה ובחפצים הישנים שנמצאים בתוך הדירה הדברים הישנים והקשקושים, כלי המטבח הם פרנסתי  אני עוסק במסחר של יד שנייה, דברים ישנים ומוכר אותם בשווקים של יד השנייה כך שאני לעתים גם משלם עבור הדברים הישנים שנמצאים בתוך הדירה, לפעמים מפנה בחינם את התכולה תמורת פינוי של חפצים כבדים שהם לא מסחריים, כגון ריהוט ישן אשפה מקררים ישנים מכונות כביסה וכל ציוד ישן ולא שווה כלכלית ומשלם במזומן ובהגינות על תכולות מרשימות או חפצים שווים ואני מתמחה ב פינוי דירה בתל אביב
חלק נכבד נתרם ל:
1}למיעוטי יכולת ונזקקים {נעלים בגדים וכלי מטבח}
2}לאגודות נזקקים {נעלים כלי מטבח ביגוד 
ושמיכות צעצועים}
כפתור גוגל
3}חלק הולך לצריכה עצמית
4}חלק נמכר בשווקים

אזורי הפינוי שלי

1}צפון חיפה, זיכרון יעקב,   קריות, עכו ,נהריה והסביבה,

2}השרון חדרה ,עד נתניה ,עמק חפר ,קיסריה, אור עקיבא ,הוד השרון, כפר סבא ,רמת השרון, כל המושבים בסביבה

3}מרכז הרצליה , בני ברק, פתח תקווה ,רמת גן ,תל אביב ,חולון בת ים ,ראשון לציון, נס ציונה,רחובות,
רחובות

4}דרום אשדוד, גדרה, אשקלון ,באר שבע ,ירושלים,

מה אני מפנה? 
1}פינוי דירה 
2}פינוי דירות ירושה 
3}פינוי דירת עיזבון 
4}פינוי משרד\משרדים
5}פינוי מחסן\מחסנים
6}פינוי יחידות אחסון 
7} פינוי ובינוי תמ"א 38

מה אני מפנה בדירות ירושה 
1}רהיטים מכל הסוגים
2}מוצרי חשמל ישנים
3}בגדים ישנים ונעלים
4}כלי בית כלי מטבח
5}פיצעפקס וכלי נוי ישנים
6}שמיכות ומצעים
7}תכשיטים ישנים ולא יקרים
8}שעוני יד ישנים
9}ציורי קיר ישנים
10}ספרים
11}ספרי קודש
רוב התכולה המפונה עוברת לצדקה לנזקקים חלקה נצרך וחלקה במידת האפשר נמכרת ביפו בשוק הפשפשים

מדוע לבחור בי לפינוי דירה 
אני מפנה דירות ותיק בעל ניסיון רב בתחום, אני מתאם עם מחלקות התברואה כל פינוי מראש, כך שלכם הלקוחות  לא יגרמו כל קנסות או הפרעות במהלך הפינוי  הפינוי הינו בחינם בלבד  ופינוי מקצועי עם הציוד הטכני הכי חדיש שיש וזאת סיבה די טובה למה לבחור בי

אשמח לעזור לכם לפנות את הריהוט וכל החפצים הישנים הכבדים, שאין להם ערך מסחרי תמורת החפצים הישנים, אני זקוק לחפצים האלו זאת פרנסתי אני לא מתפרנס מהובלות ניקיון דירות אני לא ממקסם את התחום אני רק מפנה תכולות דירה נטו.
כתוצאה מכך נצבר אצלי ניסיון רב ולכן אני מפנה תכולת דירה בחינם. אני לא משאיר אשפה ברחוב, אני קונה חפצי ערך או משלם על תכולה מלאה ומפנה בחינם, אשמח לעזור לכם בכל שאלה בתחום הפינוי ללא תמורה ולייעץ לכם בכל נושא חפצי ערך אפשר להתקשר אלי בכל שעה שנוחה לכם למעט בשבת, אפשר לפנות אלי גם אם אתם צריכים לפנות מיד מתחייב לשלוח לגניזה ספרי קודש.  אני מתחייב לצדקה הוגנת מסך הפריטים לנזקקים במידה ואתם רוציםלקרוא עוד מאמר בנושא רגע לפני פינוי דירה
 תשובות ושאלות בנושא פינוי דירה  
 אכן כן אני דוגל אך ורק בפינוי דירה בחינם ועד שלא הצבתי זאת כעובדה קיימת רבים שילמו כספים רבים  על פינוי דירה והוכחתי זאת פינוי דירה בחינם מקצועי יעיל 
 
מהיר זאת עובדה בסיסית אצלי    להמשך קריאה
פינוי דירה מקצועי - ללא תשלום במהלך החיים אנו נתקלים במאורעות שונים חלקים שמחים וחלקם להפך כמו  פטירה של אחד ההורים או מקרים שאחד ההורים     להמשך קריאה
מעבר הורים בית אבות
אין מנוס משעון הזמן הוא לא נח לרגע , מגיע הזמן המתאים והגיל המתאים ההורים היקרים לנו מגיעים לגיל הזקנה והבדידות מכריעה קשה להם לנהל חיים לבד לנהל את חייהם בבית באופן עצמאי, הבית הישן בדרך כלל גדול עבורם והם 
מרגישים לבד   להמשך קריאה
מניסיון רב באופן אישי ימים כאלו הם ימים  קשים ביותר  עבור כל אחד שיקירו  נפטר ימים של כאב חד בלב  אובדן ובדידות והסתכלות פנימית אבל החיים ממשיכים ואנחנו בדרך כלל כואבים וממשיכים  לרוב יש צוואות אז חלוקת רכוש  להמשך קריאה

 
 כך נראה פינוי דירה מקצועי  פינוי  דירה כמובן בחינם כן אצלי זה בחינם בלבד רק תמורת החפצים הישנים והקטנים והן הגדולים שנמצאים בדירת ירושה עיזבון 




 אזורי השירות של אבי פינוי דירה\דירות
 שרון ומרכז
  פינוי דירה בהרצליה 
פינוי דירה בהוד השרון
 מרכז 
פינוי דירה בחדרה
 פינוי דירה בנימינה
  פינוי דירה ברחובות
   פינוי דירה בעמק חפר
פינוי דירה בנתניה



בדרום ובצפון
פינוי דירה בחיפה
פינוי דירה בנהריה
פינוי דירה בעכו
פינוי דירה בחדרה
פינוי דירה בקיסריה
פינוי דירה בנתניה
פינוי דירה בירושלים
פינוי דירה במודיעין
פינוי דירה ברמלה
פינוי דירה בלוד
פינוי דירה ביהוד
פינוי דירה בסביון



ההערכת שווי
קרמיקה ישראלית
שעוני יד חלק א
שעוני יד חלק ב
אמנות ישראלית
קריסטלים וזכוכית
אמנות מופשטת
אמנות המזרח
פיסול ורישומים
אספנות ואוספים
ציורים ישראלים
רשימת אמני ישראל
שטיחים עבודת יד

 אבי פינוי דירה אך ורק בחינם
ואנחנו מקפידים לתרום חלק נכבד מהתכולה לנזקקים




‪Google+‬‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה