יום שני, 6 באוגוסט 2012

פינוי דירה


פינוי דירה פינוי דירות
,נותן מענה לצרכי כמה סוגי אנשים,בניהם יורשים מנהלי עזבונות משפרי דיור עוזבי הארץ לחול שקבלו ירושה כגון דירה מלאה ולא ויכולים להתמודד איתה לבד ובכוחות עצמם לא מעט  יורשים נכסים מקרובי משפחה,הורים   רוב המורישים חיו חיים מלאים ארוכים ובמשך הזמן של חייהם  קנו  מלא חפצים ששימשו  לניהול חייהם,,וגם  חפצים לנוי מוצרי חשמל רהיטים כמו מזנונים וויטרינות.היורשים למעשה לא זקוקים לחפצים אלו מאחר והם ישנים ולרוב אין  הם מתאימים לאופנה החדשה או לעיצוב בר קיימא רבים מנסים לפנות בעצמם את התכולה    פונים לחברות פינוי הגובות מהם כסף,רב לפינוי דירה, שיכול להתבצע חינם אין כסף.,הגיתי רעיון נחמד שיכול לשלב בן פרנסתי ולבן מעשי צדקה לתת  לאחרים וגם לקבל בעצמי   לא חסרות לנו משפחות נזקקות  בארץ וביפו בכלל, וכל זאת ללא בקשת   תמורה כספית ממי שצריך פינוי דירה  בעקבות ירושה או עיזבון שירש,כן חינם רק תמורת החפצים הישנים   שבדירת העיזבון או הירושה  שירשתם,, פינוי דירה, אכן יהיה בחינם  אין כסף

סיבות לפינוי דירה , פינוי דירות,
ברוב הבתים  נמצאים חפצים שונים  כגון פיצעפקס מוצרי חשמל  כלי בית שונים,בגדים  ישנים ועוד כגון ציורים שעונים וכל מיני דברים קטנים  יש להם ערך כלכלי מסויים את רוב המוצרים  באפשרותי למחזר  בשוק הפשפשים ביפו ואת יתר הדברים אני תורם לאגודות השונות או לאנשים פרטים שנזקקים ובאמת לא חסר לנו כאלה  או לאגודות צדקה בראשון  לציון. או לאגודת ויצו  או לאל סם  הכלל לפי בחירה ומה נותר לנו  מתכולת הבית שפיניתי. ואחרי שיקול דעת מה עובר למי ומה מתאים  למי.לאיזו אגודה או לנזקק פרטי
פינוי דירה, פינוי דירות של אב או הורה העובר לבית אבות,
במצב כזה  שהורה  עובר לבית אבות או לבית גיל הזהב לרוב  משכירים את הנכס ונותרים בו חפצים רבים ומיותרים מעבר מדירה מרווחת לדירת חדר לא מותיר ברירה  צריך לפנות את היתר גם כאן אפינוי דירה,זאת ללא תמורה כספית כל שהיא  בחינם רק תמורת החפצים הישנים שבבית שנותרו מאחור ללא צורך שאותם אתם   לא צריכים  בחינם וללא שום תמורה,החפצים הם תמורתנו היחידה.זכרו החפצים הקטנים הם פרנסתי היחידה ואני מפנה רק דירות עם תכולה מלאה  בלבד לא עוסק בהובלות או פינוי פריט בודד פינוי דירה, פינוי דירות,
פינוי דירה,פינוי דירות, של אספנות כפייתית או אגרנות
איסוף כפייתי זה מצב נורא שהורה  אוסף עד בלי די  שהדירה מתפקעת לחלוטין מדברים שאינו רוצה להפטר מהם והחדרים  מלאים  מצב זה יוצר מפגע תברואתי אדיר מקום משכן למזיקים עכברים מקקים  ומה לא הצטברות חיידקים אדירה,גם במקרה זה אני מגיע ועוזר מכול הלב לפנות את כול הדירה ללא שום תשלום או תמורה,כי לרוב יש באספנות הכפייתי המון חפצים המשמשים אותי פרנסה או למסירהכמו שכתבתי קודם,לאגודות נזקקים במצוקה כלכלית.קשה מאד  או לנזקקים פרטים שאני בקשר איתם
פינוי דירה , פינוי דירה שנשרפה. או נגרם בה נזק
דירה או מחסן לא עלינו שנשרפו וצריך לפנות בכדי לשקם להלבין כמובן  גם במצב זה מורן פינוים מסוגל להתמודד  בהחלט עם מצב חריג ונדיר זה ואני מתמחה בניקיון דירה מחפצים אחרי שריפה או מחסן וכמובן  ללא תשלום אגורה אחת
גם אגירת  חפצים כתוצאה מקניות יתר זאת המומחיות שלי אני בא אוסף את כל מה שלא תרצו ומה שנאגר וכמובן  גם כאן  נהנים ממנו נזקקים אגודות וגם אני ובני משפחתי והכל בחינם ללא תשלום,
בואו נחשוב שנייה  למה לי לך ולנו  לשלם  כסף על פינוי שיכול להתבצע  בחינם  לחלוטין בחינם,,
במקום  לזרוק לעבוד קשה מאד או לשלם כסף ממי שמבקש פינוי בתשלום אצלי תקבלו פינוי בחינם
חפצי הבית שאתם לא זקוקים להם יעברו או לנזקקים או לאגודת דקה או לפרנסת משפחה.
אנחנו  עובדים כחול  לבן  ועל טהרת מלח הארץ 
ובבקשה לא לזרוק כלום  אני אשמח למיין עבורכם את הכל לתת לכם ולשמח אתכם   מורן  אבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה