יום שלישי, 10 ביולי 2012

האני מאמין שלי לפינוי תכולת דירה בחינם

האני מאמין שלי לפינוי תכולת דירה  בחינם


שלום לכולם שמי מורן ואני מפנה תכולות דירה בחינם.

יש לי הצעה הוגנת וישרה למנהלי עזבונות יורשים,ובעצם לכל מי שזקוק לפינוי תכולת דירה פינוי דירת עזבון דירת ירושה ומחסן ולא אוהב לשלם כסף אני מפנה תכולות אלו בחינם ולמה:
היום בתחום פינוי תכולת דירה בחינם נמצאים מספר בעלי מקצוע, שדורשים כסף רב על פינוי תכולת דירה, באמתלה שיש להם הוצאות כספיות ניכרות כגון שינוע במשאיות של אשפה ריהוט והדברים הישנים שנמצאים בדירה, פועלים מקצועיים, אתרים מרשימים ורוצים לגלגל הוצאות אלו עלייך הלקוח, הוצאות אלו עולים לך הלקוח כסף רב, כי באמת יש להם הוצאות גדולות ורבות הן משקיעות כסף רב בפרסום באתרים מרשימים שעולים הון ומי משלם אתה הלקוח.
כן כסף רב, אבל לך כלקוח אני מאמין זה לא צריך להיות מעניין כי המטרה שלך לדעתי פינוי הדירה בכמה שפחות זמן, כאבי ראש, עלויות כספיות מיותרות, ריצות וכאן בשלב הזה יש לי הצעה הוגנת וישרה עבורך לי יש צורך אמיתי בתכולה שנמצאת בתוך הדירה הדברים הישנים והקשקושים, כלי המטבח הם פרנסתי האמיתית .אני עוסק במסחר של יד שנייה, דברים ישנים ומוכר אותם בשווקים של יד השנייה כך שאני לעיתים גם משלם עבור הדברים הישנים שהם פרנסתי העיקרית, לפעמים מפנה בחינם את התכולה ..תמורת פינוי של חפצים כבדים שהם לא מסחריים, כגון ריהוט ישן אשפה מקררים ישנים מכונות כביסה וכל ציוד ישן ולא שווה כלכלית ומשלם במזומן ובהגינות על תכולות מרשימות או חפצים שווים.
חלק נכבד נתרם ל:
1}למעוטי יכולת ונזקקים {נעלים בגדים וכלי מטבח}
2}לאגודות נזקקים {נעלים כלי מטבח ביגוד ושמיכות צעצועים}
3}חלק הולך לצריכה עצמית
4}חלק נמכר בשווקים
אני מפנה דירות ותיק בעל ניסיון רב בתחום, אני מתאם עם מחלקות התברואה כל פינוי מראש, כך שלכם הלקוחות לא יגרמו כל קנסות או הפרעות במהלך הפינוי.
אשמח לעזור לכם לפנות את הריהוט וכל החפצים הישנים הכבדים, שאין להם ערך מסחרי תמורת החפצים הישנים, אני זקוק לחפצים האלו זאת פרנסתי אני לא מתפרנס מהובלות ניקיון דירות אני לא ממקסם את התחום אני רק מפנה תכולות דירה נטו.
כתוצאה מכך נצבר אצלי ניסיון רב ולכן אני מפנה תכולת דירה בחינם. אני לא משאיר אשפה ברחוב, אני קונה חפצי ערך או משלם על תכולה מלאה ומפנה בחינם, אשמח לעזור לכם בכל שאלה בתחום הפינוי ללא תמורה ולייעץ לכם בכל נושא חפצי ערך.
אפשר להתקשר אלי בכל שעה שנוחה לכם למעט בשבת, אפשר לפנות אלי גם אם אתם צריכים לפנות מייד.
מתחייב לשלוח לגניזה ספרי קודש.
מתחייב לצדקה הוגנת מסך הפריטים לנזקקים.

אתר  מומלץ דור פינוי דירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה