יום רביעי, 5 ביוני 2013

קניית ירושה קונה ירושות

  קניית ירושות  זה תחום העיסוק העיקרי  שלי  זה הופך לודאי באם מגיעים אל אנשי המקצוע הנכונים. בודאות כן כשאדם קרוב הורה או מוריש  עוזב את העולם ומשאיר אחריו  ירושה,עיזבון, ישנה תמיד אפשרות למכור את העזבון , ההערכה גבוהה וניסיון רב ואכן הצוות שלנו כזה ירושה,גלריה ירדני  עוסקת באופן שוטף בקניית ירושה.  בקנייתעזבונות,דבר זה פותר את בעיית העיזבונות או הירושות  הנותרים ללא בעליהן. קונה ירושות קניית ירושות ועזבונות הצוות גלריה ירדני שזה תפקידו  ומטרתו הוא מיומן מאד ובעל הסמכה וניתן לסמוך על אבחנתו  קונה הירושות בגלריה ירדני הם בעלי ניסיון רב מאד. קונה ירושות יכולים לרכוש את כל העזבון הירושה כפרט בודד  כפי שתחפצו, אפילו ובעיקר חפצים ישנים וותיקים.   ואולי עתיקים, ריהוט עתיק, קניית ירושה  זהו מקצוע שמחייב מיומנות מקצועית גבוהה כושר הההערכה גבוהה מאד קנייתעזבונות שירותים נפוצים בשנים האחרונות, מאחר וה אשר שמאחר והתחום  על עיזבונות הקרובים, אינם מסוגלים עוד לשמר או שאין להם מקום לאחסן את הפריטים. מצד אחד ירושה, לא משנה איזו, היא זיכרון הנשאר לנו מהנפטר, אך מן הצד השני, לא מעט פעמים אנו נשארים עם זכרונות שמציפים אותנו כל פריט מזכיר משהו תחום זה החל  להתפתח מאד. עזבונות ירושות שישבו שנים בתוך נכס שהיה סגור, לפעמים הם חסרי כל משמעות עבור האחר מאד משמועתים עבור האחר, יש איתםלפעמיםבעייה רגשית  מזכירים  לנו את היקרים לנו מאד שנפטרו מהעולם במקרים אלה ניתן להשתמש  בנו לקניית הירושה, ובכך להפחית את המועקה שנוצרת כשאנחנו רואים את החפצים שמזכירים לנו את יקירנו דף הבית  צוות גלריה ירדני שעוסק בקניית ירושה מכיר את נושא קניית עזבונות וירושותהיטב   ויודע לתמחר את הירושה עזבון   לפי סוגי הפריטים ואף עוסק בזה ביום יום פריטים לפי ערכם או במידה והםנדירים בעלי ערך אספני אואפילו יקרים. הכל מתומחר בצורה אינדיווידואלית ובעל ערך שונה   לחלוטין  קונה ירושה  בנוסף לקנייה מפנה את הדירה מכל החפצים אוסף את כלחפצי הבית  הירושה העזבון שנותרו  ממיין את הכל לפי סיווגים של נושאים ומחירים ומתמחר אותם לקנייה.
אני ממליץ לך מוכר לעבוד מול גורם גדול בענף  חברה ידועה בתחום,לבגלריה ירדני ברחוב עולי ציון 4 ביפו תוכל   למצוא תצוגה רצופה   קטלוג  תמידי המסווג את המוצרים לתחומיהם השונים תמיד תוכל לבוא על כוס קפה לראות עם מי יש לכם עסק. צוות גלריה ירדני קונים ירושות וקונים עזבונות מאז ומתמיד כזה  וניתן לסמוך על התמחור שלו. התחום הינו רחב והוא כולל בתוכו קניית ירושות קטנות כמו חפצים ופרטי אספנות ואף קניית ירושות גדולות המלצות כמו דירה ובתים גדולים.
אז אם גם אתם מחפשים חברה הטובה בתחום, אני מציע לכם לפנות אלינו לקבלת הצעת  מחיר הכוללת גם פינוי הירושה 
 קונים ירושות קונים עזבונות מתמחים בעתיקות  רהיטים עתיקים, ציורים קיר ישנים, פסלי ברונזה, ושנהב. קניית כלי כסף תכשיטים אוספים וגם תכולות דירה מלאות
 כלי כסף עתיקים וחדשים. כל סוגי השטיחים בעבודת יד.שעונים: שעוני יד,
נשמח לשרת אתכם  ולהפגש אתכם ללא התחייבות קודמת מצידכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה