יום שלישי, 27 במאי 2014

פינוי דירה בראשון לציון

רִאשׁוֹן לְצִיּוֹן היא העיר הרביעית באוכלוסייתה בישראל. היא נוסדה בשנת 1882 והוכרזה כעיר בשנת 1950. בעבר, נודעה בעיקר כעיר שינה במטרופולין תל אביב, אך מעמדה התחזק וכיום היא כוללת שטחי מסחר רבים ואזורי תעסוקה. העיר נמצאת בקצה הדרומי של אזור גוש דן, בין נס ציונה (בדרום) לחולון ובת ים (בצפון), מחנה צריפין (במזרח) והים התיכון (במערב). העיר חברה בארגון פורום ה-15.

ראשון לציון הוקמה כמושבה חקלאית ציונית; היא המושבה הראשונה שהקימו אנשי העלייה הראשונה.‏[1] בראשון לציון עוצב דגל ישראל; חודשה התרבות העברית - בייחוד בשפה ובחינוך. ב-1920 הוכרזה כמועצה מקומית וב-1950 הוכרזה כעיר ואם בישראל. בסוף המאה ה-20 התרחבה העיר מערבה וצפונה וגדלה באופן ניכר, והפכה לאחת הערים הגדולות בישראל
פינוי דירה בראשון לציון

צריך פינוי דירה בראשון לציון? פינוי תכולת דירה, פינוי עזבון,פינוי ירושה,פינוי חצר,פינוי מחסן

פינוי חינם תמורת חפצים הישנים {רק תמורת דירות מלאות}ה, אני מפנה ירושות עזבונות  תכולת דירה מחסנים, משרדים
השירות שלי כולל
פינוי דירות ירושה 
פינוי דירת עזבון
פינוי דירת אגרנות 
פינוי מחסן\מחסנים
פינוי משרד\משרדים
פינוי יחידות איחסון 
 פינוי דירות פינוי ובינוי 
קניית ירושות ועזבונות 
ההערכת שווי של ירושות עזבונות וחפצי ערך בחינם

פינוי דירה בראשון לציון,
הגיע הזמן לפנוי דירה שירשת.?או את העיזבון וצריך להתחיל לפנות כי יש לך רוכש או שוכר למה לכם לעבוד קשה, למה לך לשבור את הגב אני מותיקים והראשונים שבמפנה דירות וירושות עזבונות בחינם ופינוי מקצועי לחלוטין בסטנדרטים הכי גבוהים בארץה תקשרו אלינו לתיאום לפגישה ראשונית.שבה נתאם כיצד נפנה את דירתכם ביעילות רבה במהירות רבה במקצועיות מוחלטת הבטחה שלי לאחר הפינוי דירתכם תהיה נקייה לחלוטין ומוכנה ליעוד שלה והכל בחינם , או רכישת תכולת הדירה או העזבון או הירושה.המלצות

פינוי דירה בראשון לציון, מי זקוק לזה

למעשה כל מי שברשותו נכס שירש.נכס מנהל עיזבון כונס נכסים נרחב. או מעבר מנכס גדול לנכס קטן יותר ועיקר העיקרים יורשים שירשו דירה או נכס נדלני כל שהוא ועיזבון מבני משפחה ראשונים הורים דודים ובני משפחה ובנכסים אלו נמצאים בעיקר חפצים ישנים ,מאד כגון רהיטים,מיטות,ציוד ביתי רב וישן כלי בית כלי מטבח , מקררים . תנורים והמון ציוד בלוי ישן מלא אבק שעומדים כאבן שאין לה הופכין במשך שנים לא מעטות בעת פינוי אני ממין ומסדר אתה החפצים האלו למענכם מתוך מטרה לשמור על חפצים יקרים אלו למענך בעל הנכס היורש את שאר החפצים אני מעביר למכירה שיחזור תוך הקפדה על נתינת צדקה והוגנת מתוך סך הפריטים בדירה .פינוי דירה בתל אביב,
פינוי דירה בראשון לציון, תרומה  למחזור ירוק.
החפצים הישנים שבדירה הם פרנסתי היחידה אני מתייחס לכל פריט כאל מוצר בר קיימא משתדל למחזרו,כתוצאה מכך שיחזור ומכירת הפריטים תורמים בעקיפין להפחתת הזיהום הגלובאלי בעולם ואנחנו משתדלים להיות ירוקים תמיד ונתינת צדקה הוגנת תורמת למצוות הנפטר והעלאת שמו במובן חיובי בהחלט.אני מקפיד על מצוות מעשר מסך הפריטים שקיבלתי ומקפיד על העברתו לנזקקים ולא חסר לנו בישראל כאלו מקפיד הקפדה יתרה על ההעברה של ספרי קודש פסולים לגניזה כולל חפצי קדושה פסולים בלויים עוברים לגניזה בבית קודש . כל חפץ ימצא אצלי שימוש ולא יזרק לפחי האשפה או אתרי אשפה ששם הם נשרפים וגורמים לזיהום סביבתי נוסף אדיר מהעשן ושריפת כימיכלים שונים בניגוד לחברות אחרות שגובות תשלום. לי החפצים שנמצאים בדירה דף הבית
פינוי דירה  בראשון לציון ובחינם 
כמפנה מקצועי מהראשונים בתחום והראשון שדגל בפינוי חינם אוכל להעיד שיש בידי ניסיון רב מאד בתחום המקצועי והן ברמה האנושית .מציבים אותי גבוהה מאד במקצוע ששמו פינוי דירה נותן לך היורש מנהל העיזבון אפשרות נוספת יעילה נכונה מהירה מקצועית אני פועל לפי כללי החוק. מקפיד על ניקיון סביבתי ואישי.עם עבודה עם כלים מתאימים פינוי דירה בחינם,עזבונות וירושות
פינוי דירה בראשון לציון,למה לא לשלם .
 אני לא חושב שפינוי אמור לעלות כסף בכלל ההפך מזה..חינם רק תמורת חפצים ישנים כגון פיצעפקס או לחילופין בתשלום {אני משלם הכי טוב בשוק על תכולות שוות}תמונות שעונים תכשיטים ישנים כלי בית ועוד אל תתפתו לאלו שטוענים בתשלום זה מקצועי הוכחתי זאת לרבים בחינם פינויש מקצועי לחלוטין אותה תוצאה בחינם .
חלק נכבד נתרם ל:

1}למעוטי יכולת ונזקקים {נעלים בגדים וכלי מטבח}

2}לאגודות נזקקים {נעלים כלי מטבח ביגוד ושמיכות צעצועים}

3}חלק הולך לצריכה עצמית

4}חלק נמכר בשווקים
ליצירת קשר ויעוץ אתם מוזמנים להתקשר 0506689883





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה