יום שבת, 20 בדצמבר 2014

פינוי דירה בחולון

רוצה לפנות את דירת הירושה העזבון עם מפנה הדירות הטוב בארץ?

ביום ראשון לפני שבוע קיבלתי טלפון והשיחה התחילה כך שבוע טוב שמי גבי ויש לי בית לפנות
ובקול סמכותי הייתי רוצה שתבוא אלי במיידי לראות את הבית טוב אין ברירה נסעתי לבית הזה
כבר שהגעתי כמעט קיבלתי פיק ברכיים ראיתי בית ענקי כ3 קומות גובה נכנסתי 
לחצר הקשתי בדלת קיבל אותי זוג חרדי נחמד אתה אבי עניתי כן בוא הכנס בוא תראהמה צריך לפנות כך התחיל סיור של חצי שעה הסיור התחיל במרתף הבית עבר לקומה הראשונה לקומה השניה לקומת הגג לחצר הענקית וכל קומה מכילה חפצים שנאגרו שנים לרוב בלויים וישנים עד מאד מכשירי חשמל ישנים המון ספרים כלי בית בגדים בלויים ארונות ישנים מיטות ישנות מאד אחרי הסיור סיכמתי עם גבי פינוי דירה בחולון הינו בחינם אין כסף הגברת מסתכלת עלי בתדהמה
ושואלת?? למה זה בחינם ואני עונה לה בניחותא כך אני עובד זו השיטה שלי בחסד
ואני רואה את הבעת האי אמון שלה מוסיף אני זקוק ליומים בכדי לפנות כאן את הבית ואכן כך היה 
עבדתי מאד קשה ביומים סיימתי את פינוי הדירה הזאת והכל מגובה בתמונות והמלצה חמה שתוכלו לראותן למטה

מה אני מפנה? 

פינוי דירה 
פינוי דירות ירושה 
פינוי דירת עזבון 
פינוימשרד\משרדים
פינוי מחסן\מחסנים
פינוי יחידות איחסון 
פינוי דירות פינוי ובינוי 

מה אני מפנה בדירות ירושה 

1}רהיטים מכל הסוגים
2}מוצרי חשמל ישנים
3}בגדים ישנים ונעלים
4}כלי בית כלי מטבח
5}פיצעפקס וכלי נוי ישנים
6}שמיכות ומצעים
7}תכשיטים ישנים ולא יקרים
8}שעוני יד ישנים
9}ציורי קיר ישנים
10}ספרים
11}ספרי קודש
רוב התכולה המפונית עוברת לצדקה לנזקקים חלקה נצרך וחלקה במידת האפשר נמכרת ביפוב שוק הפשפשים


פינוי דירה בחולון

הגיע הזמן לפנוי דירה שירשת.או את העיזבון וצריך להתחיל לפנות כי יש לך רוכש או שוכר למה לכם לעבוד קשה, למה לך לשבור את הגב אני מותיקים והראשונים שבמפנה דירות וירושות עזבונות בחינם ופינוי מקצועי לחלוטין בסטנדרטים הכי גבוהים בארץ.התקשרו אלינו לתיאום לפגישה ראשונית.שבה נתאם כיצד נפנה את דירתכם ביעילות רבה במהירות רבה במקצועיות מוחלטת הבטחה שלי לאחר הפינוי דירתכם תהיה נקייה לחלוטין ומוכנה ליעוד שלה והכל בחינם , או רכישת תכולת הדירה או העזבון או הירושה.המלצות
פינוי דירה, מי זקוק לזה

למעשה כל מי שברשותו נכס שירש.נכס מנהל עיזבון כונס נכסים נרחב. או מעבר מנכס גדול לנכס קטן יותר ועיקר העיקרים יורשים שירשו דירה או נכס נדלני כל שהוא ועיזבון מבני משפחה ראשונים הורים דודים ובני משפחה ובנכסים אלו נמצאים בעיקר חפצים ישנים ,מאד כגון רהיטים,מיטות,ציוד ביתי רב וישן כלי בית כלי מטבח , מקררים . תנורים והמון ציוד בלוי ישן מלא אבק שעומדים כאבן שאין לה הופכין במשך שנים לא מעטות בעת פינוי אני ממין ומסדר אתה החפצים האלו למענכם מתוך מטרה לשמור על חפצים יקרים אלו למענך בעל הנכס היורש את שאר החפצים אני מעביר למכירה שיחזור תוך הקפדה על נתינת צדקה והוגנת מתוך סך הפריטים בדירה .
פינוי דירה, תרומה  למחזור ירוק.

החפצים הישנים שבדירה הם פרנסתי היחידה אני מתייחס לכל פריט כאל מוצר בר קיימא משתדל למחזרו,כתוצאה מכך שיחזור ומכירת הפריטים תורמים בעקיפין להפחתת הזיהום הגלובאלי בעולם ואנחנו משתדלים להיות ירוקים תמיד ונתינת צדקה הוגנת תורמת למצוות הנפטר והעלאת שמו במובן חיובי בהחלט.אני מקפיד על מצוות מעשר מסך הפריטים שקיבלתי ומקפיד על העברתו לנזקקים ולא חסר לנו בישראל כאלו מקפיד הקפדה יתרה על ההעברה של ספרי קודש פסולים לגניזה כולל חפצי קדושה פסולים בלויים עוברים לגניזה בבית קודש . כל חפץ ימצא אצלי שימוש ולא יזרק לפחי האשפה או אתרי אשפה ששם הם נשרפים וגורמים לזיהום סביבתי נוסף אדיר מהעשן ושריפת כימיכלים שונים בניגוד לחברות אחרות שגובות תשלום. לי החפצים שנמצאים בדירה

פינוי דירה  בחולון בחינם

כמפנה מקצועי מהראשונים בתחום והראשון שדגל בפינוי חינם אוכל להעיד שיש בידי ניסיון רב מאד בתחום המקצועי והן ברמה האנושית .
מציבים אותי גבוהה מאד במקצוע ששמו פינוי דירה נותן לך היורש מנהל העיזבון אפשרות נוספת יעילה נכונה מהירה מקצועית אני פועל לפי כללי החוק. מקפיד על ניקיון סביבתי ואישי.עם עבודה עם כלים מתאימים ומבצע בהתאם את פינוי הדירה בחינם

פינוי דירה בחולון למה לא לשלם 

בשוק פועלות כמה חברות שטוענות פינוי חייב להיות בתשלום..? פינוי דירה בחינם.אכן כןטעות ענקית הדברים הישנים שלכם בבית שווים תמורה הוגנת.לחלוטין לחפצים האלה יש ערך כלכלי לא תמיד הרבה אבל יש אותן חברות טוענות שהן מפנות את הדבריםלאתרי מיחזור מורשים? האמנם האם ה פינוי נערך לשם?? תבדקו את זה אני לא חושב שפינוי אמור לעלות כסף בכלל ההפך מזה..חינם רק תמורת חפצים ישנים כגון פיצעפקס או לחילופין בתשלום {אני משלם הכי טוב בשוק על תכולות שוות}תמונות שעונים תכשיטים ישנים כלי בית ועוד אל תתפתו לאלו שטוענים בתשלום זה מקצועי הוכחתי זאת לרבים בחינם פינוי מקצועי לחלוטין אותה תוצאה בחינם .
ליצירת קשר ויעוץ אתם מוזמנים להתקשר 0506689883

בס,ד שמי גבי ואני מצרף בזה המלצה חמה על אבי הוא פינה את דירת חמי ז"ל במהירות

רבה מקצועי לחלוטין ישר מאד בעיקר חסך לי המון משאבים כספים תודה וחג אורים
שמח


















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה