יום רביעי, 11 ביולי 2012

אמנת פינוי תכולת דירה בחינם.

אמנת פינוי תכולת דירה בחינם

  1. פינוי עם חיוך.שמחה   אהבה   שלמות  ומסירות
  2. התחייבות לפינוי   כל    דירה שהיא באשר היא ומצבה.
  3. אני דוגל בפינוי עם   חיוך שקט סביבתי  וניקיון סביבתי.
  4. פינוי גרטים שאריות ופסולת   תוך כדי שימת  לב לסביבה  לכניסה הבית  והסביבה.
  5. נתינת צדקה הולמת   מסך  הפינוי  לעמותות  לחסרי כל  ולנזקקים {נתינת  מעשר  נוסף}.
  6. נתינת מענה   לכל מצב שיווצר  בשמחה ובחיוך.
  7. השמת  כל נזק שנוצר  והחזרת הנכס  לקדמות.

  8.  

     אני  דוגל   בעבודה שמחה  מהנה   מושלמת ללא רבב.  

     אני  שם דגש  על נתינת  צדקה אמיתית   מערך   התכולה  כך שאני מזכה אתכם 

     בצדקה  .

     וערך  נוסף מעבר לפינוי  ...כולנו מודעים  מה הערך הנוסף בצדקה.

     יש לי ערכים  מוחלטים  לדברי קודש  מעביר אותם  לאן שצריך.

                                                      פינוי תכולת דירה בחינם..
לאתר של מורן

 

תגובה 1:

  1. פוסט יפה מאד ומשכנע בחרתי בכם לפינוי דירת אימי
    בתודה צמרת ראשון לציון

    השבמחק