יום שישי, 13 ביולי 2012

למה לבחור בנו

למה לבחור בנו?



כמה סיבות למה כן לבחור בנו בחים אנחנו לומדים הלוך וחזור אנחנו משלמים על כל דבר.לפעמים נדמה לי שאפילו על האויר  בארץ אנחנו משלמים. תמיד לוקחים לנו.אבל תאמת אני זקוק לכם.מדי פעם  אחנו זוכים  למתנת חינם.וזה המקרה כאן צורךשל אחד הופך למתנת חינם לאחר יש מתנות, בתנאי שתעשו קניית מינמום, כמו בסופרים  או רשתות גדולות  . אנו, קהל הצרכנים, למדנו במהלך השנים, שאנו מקבלים במחיר סביר אבל זה מותנה ברכישה , אבל לא בדיוק בחינם.כעת שאתם רואים את ערימות הציוד החפצים  הרהיטים ושאר הציוד שבבית שירשתם. מלאי אבק על הרצפה ממלאים את הדירה הישנה שקיבלתם בירושה.או רכשתם.מלאה בזיכרונות ישנים.אבל המציאות חזקה מה מה עושים  עם זה.?? זה המון ציוד  חיים שלמים של הורים שנאספו בעמל  ביזע אין סופי.באמת מה עושים?פונים למפנה שגובה  כסף  וזורק הכל  כחפץ שאין לו הופכין  או פונים  למפנה  שימחזר את הכל ישלם לכםתמיד תוכלו לעבור על תכולת הבית, ולקחת לעצמכם חפצים, מזכרות וכל מה שחפץ ליבכם לקחת זכרונות יקרים'.לבסוף תגיעו לשלב, שבו אינכם רוצים ביתר הדברים הנמצאים בבית. חלק מהם יוכלו לשמש אחרים שהזקקים מתפרנסים  מזה   מאכילים משפחה   בתקופה כזאת רגישה רבים נוטים לעשות חסד: לנפטר  עדיף שיתרמו את מה שהיה שייך להם  כך הם יקחו חלק במצווה ובהמשכיות החיים.    מרבית  החפצים בבית בעלי אורך חיים ארוך ורבים.  שאין ביכולתם  לקנות חדשים  ישמחו לרכוש ציוד זה  אפילו ביגוד יד שניה ריהוט קטן כלי עבודה ישנים ועוד ועוד כלי עבודה ישנים ציוד חשמלי ישן פיצעפקס  קטנים  מגבות סדינים  אל תשליכו כלום.ארוניות קטנות ואפשר להמשיך ולמנות כלי מטבח. כלי עבודה ישנים פיצעפקס. בשלב זה, שיש לתת את המשימה של פינוי דירה למפנה תכולת דירה בחינם. שזהו מקצועו" עוסק זה שנים רבות בתחום פינוי תכולות בתים והראשון שהציעה שירות אמיתי של מורן פינוי תכולות ודירות  בחינם.אני משתדל להצטיין בתודעת שירות גבוהה מפנה הכל באהבה מוחלטת, מייעץ חינם שירות אדיבים, ברשותי כל הציוד הדרוש לביצוע הפינוי, וכל אלה עומדים לרשותכם בחינם!מאחר  ואנו בעלי  ניסון רב בתשלומים שונים  ישר נשאלת שאלת השאלות  למה  זה בחינם?ובכן  בעסק  מאד פשוט הגון  ללא טריקים  או מלכודות  ומאחורי זה יש הגיון רב.במידה ואינכם זקוקים   לחפצים האלו,,,,, בודאי  שלא.  ישנו מי שזקוק להם     לחפצים  אלו יש אנשים אחרים שזקוקים לחפצים אלו אפילו בדחיפות, אני מורן  מתחייב להעביר לאנשים אלו את שחפץ ליבם.אני מורן משמש צינור מעבר בינכם לבינם .אני  נותן שירות לכם מצד אחד, ולאנשים הטובים לדברים שלכם מצד שני.אני לא רק מפנה את תכולת הדירה, אלא אף ממיין אותה מסדר אותה כראוי: את שצריך לפנות לאתרי האשפה מה  - מפונה על ידי משאיות החברה.את שניתן למיחזור - מועבר לאתרי מיחזור מורשים.יתר הדברים נמכרים על ידי  כמוצרי יד שנייה, וכך אני מקבל את שכרי וזה מצב כולם מרוצים אני מרוצה אתה מרוצה WIN WIN.ואתה קיבלת  את דירתך נקיה פנויה מכל  חפץ תודה מורן 0506689883 .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה